آهنگ جوونی
راستش شب جمعه یعنی شب انتخابات اگه اخبار تلویزیون را می دیدید آهنگ و ترانه ای از فریدون را پس ضمینه تبلیغ حضور فردای مردم در انتخابات گذاشته بودند ولی من منظورشون رو از این کار نفهمیدم شما میتونید یه کمکی بکنید؟؟؟؟
ما هم رفتیم رای بدیم ولی هرجایی رفتیم شلوغ بود گفتم نکنه یه چیزی میدند که مردم هجوم آوردند ولی جالب اینکه از همه قشری اومده بودند از چرکولیا تا ....
اما مردم دمشون گرم ، انگاری همه برادرند و حتی به نظرم اومد این کار یه نوع جهاد باشه.

